Mesleki Yeterlilik Kurumu, vatandaşlardan gelen soru, öneri, eleştiri, ihbar, şikâyet, başvuru ve taleplere daha etkin ve daha hızlı bir biçimde yanıt verebilmek amacıyla Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170 ile entegrasyon çalışması başlatmıştır. Yapılan çalışma kapsamında ALO 170 İletişim Merkezinin Karaman lokasyonuna eğitim düzenlenmiş, vatandaş temsilcileri ile mevzuat uzmanlarına Kurum organları, faaliyetleri ve MYK Mesleki Yeterlilik Belgesi zorunluluğu konularında bilgilendirme yapılmıştır. Yakın bir zamanda Mesleki Yeterlilik Kurumuna yöneltilen çağrılar ALO 170 İletişim Merkezi tarafından yanıtlanmaya başlayacaktır. Konuya ilişkin gelişmeler ayrıca Kurum internet sitesinden duyurulacaktır.